20080323

squee

i can't stop buying useless lingerie... but it's preeettyyyyy!

8 comments:

Henrikke said...

Jeg har samme avhengighet som deg,nemlig undertøy.Herlig!

Anonymous said...

WOOOW. Hvor fant du ddden?

Nadine said...

Åh, den var vakker! Hadde du det gøy i går? Synes det var passe døllt og masse rare mennesker, haha!

Unknown said...

Elsker fargen!:D

maja casablancas said...

henrikke: hurra!
ano: som vanlig fant jeg den på h&m... ehehe
næd: taaakk. jeg hadde det i grunn dødsgøy! når dro dere?
anneli: alle elsker mintgrønn!!!

m said...

PRETTY it is.

Anonymous said...

Jeg skal til H&M! Jeg så den i svart men den vakke like fin. Jeg kjøpte meg en artig truse med knapper derfra.

Jenny Cindy said...

I totally feel you..I can never resis t pretty H&M lingerie. But at least it's cheap so I don't have to feel that bad.
Cute bra!

Post a Comment