20080611

i'm professional, BITCH
















20 comments:

Anonymous said...

det er plutselig trendy med uklare, surreal og litt liksompolaridbilder

maria said...

men vi liker det!

maja casablancas said...

ja fy faen så TRENDY jeg er

Anonymous said...

Får jeg lov å linke deg på bloggen min?:P For likte bloggen din:)

Helene said...

hahhahahahahahahahahahaha. du er som bestemor med kamera: heldig hvis man får med toppen av hodet. Men men, ser jo fancy ut

Anonymous said...

haha drittdårlig kvalitet da.

Anonymous said...

Jeg leser om deg i inside, og det er jo litt gøy da:)

Best Friend 2.0 said...

haha, er du sint på fotolærern din eller no?

Anonymous said...

autofokus? hahaha!

maja casablancas said...

mille: selvfølgelig! takk :-)
helene: hahaha
anonym: NEI DU KØDDER
anneli: oi har det kommet ut? qlt
best friend: eller det var ment ironisk kanskjekanskje

Anonymous said...

du har vært i inside! ;o. why?^^

Fleurette said...

ooh er du i inside nå, majsen? jeg sjekka bladhyllen i dag og det var bare gamle blader der. hmmmm

Anonymous said...

Superskills.

Anonymous said...

Jeg så deg i inside :) Det er kommet i posten, nemlig - ikke ute i hyllene enda. De er tilogmed nevnt på forsiden, unge dame.

OK said...

HAHA, fantastisk! Gjort samme feilen 100 ganger, men det er jo også litt tøft ut. *lat som det var meningen* haha!

maja casablancas said...

lotte: jaa, bloggesak
fleurette: sikkert bare abonnomentsjævlene som har fått det enda
b-shizzle: ikkesant
heidi: ja tenkte meg det. oi wow
tekitekjsdsfghj: haha hurra. du ser ut til å være den eneste som tar poenget. skal vi gifte oss?

Fleurette said...

hvor mye koster inside? 50? jeg er short on money og topp og inside og alle andre blader som du pryder i kommer til å få parispengene mine til å forsvinne haha

Anonymous said...

Koster 35 pga. 10-årsjubileum :) (inside-freak? Jaa.)

N A D ii A said...

Hvordan kamera har du egentlig brukt? (A)

amy said...
This comment has been removed by the author.

Post a Comment